zaterdag 2 februari 2013

Liefde is ..

Goooooooooodmorning!

Mijn naam is Maaike, 19 jaar and a passionate baker in heart!

Ik ben een jaar of 2 geleden begonnen met bakken en experimenteren. Eerst met de misvormde cakejes, die volgens mij iedereen wel eens heeft gemaakt en daarna heb ik mezelf verder ontwikkeld.
Ik krijg af en toe de vraag om een taart te maken voor een verjaardag, bedankje en zelfs voor de orthodontist! 
Veel mensen zijn benieuwd naar de recepten van mijn taarten, dus vandaar het idee om een blog te beginnen en die te delen met jullie!

Taart ingrediënten zijn de simpelste dingen en versieren doe je met doodgewone keukenhulpjes! Dit maakt het leuk, je hoeft er niet per se honderden euro's aan uit te geven! Ik moet zeggen, de echte professionals hebben dat natuurlijk wel gedaan, maar dat is ook te zien!

Hieronder één van mijn laatste taartjes, het biscuit is aan de binnenkant roze met een kaneelbotercrème vulling plus chocolade mousse vulling en afgewerkt met fondant.


Ik moet eerlijk zeggen, taarten zien er vaak zo mooi uit, maar smaken doen ze niet altijd. Daarom ben ik altijd op zoek naar de meest passende vullingen en vaak lukt dat!





Geen opmerkingen:

Een reactie posten